Srpen 2009

Ešte oneskorenejší report (2)

31. srpna 2009 v 15:49 | Ayamee ešte stále o Mallorce |  ARCHÍV 2009
Vo štvrtok sme objavili Pagueru/Pegueru! Najkrajšia pláž, akú ste kedy videli! Tá čistá voda, plytká, sem-tam dáky kejmn, normál i ryby! O mne je inak dobre známe, že som viac-menej suchozemský živočích. Ale na Mallorce je taký brutál hic, že človek sa prosto musí z času na čas švacnúť do tej vody, pretože inak by sa tam uškvaril za živa! A to aj keď má vejár (ja som si inak nakúpila vejárov...!) a vie ho patrične použiť (najmä pri takom cestovaní v aute sa vám šikne, ovšem, ak nie ste vodičom ^-^)! Ale v Paguere som sa vo vode parádne vybláznila! Trošku som si zaplávala - hoci to dobre neviem, tak nie ďaleko, aby som prosto mala pod nohami ešte piesok. A slaná voda parádne nadnáša (a parádne nechutne chutí! ani sa nečudujem, že Španieli jedlo solia len málo, keď si za života soli z mora užijú viac ako dosť ^-^)! Tak sme trošku poblbli so Žanetou, dokonca ma donútila potopiť sa a tak si namočiť i celé vlasy, ja som ju zato nútila hrať veľrybu... To je, keď už chcete vyjsť z mora, no necháte sa na breh vyplaviť vlnkami ^-^. Je to paráda, teda až na fakt, že piesok potom máte všade! Fakt všade!

Ešte oneskorenejší report (1)

31. srpna 2009 v 0:01 | Ayamee o mallorskej dovolenke dávno po mallorskej dovolenke |  ARCHÍV 2009
V sobotu, ešte 25. júla, sme o 12:30 i s mojou o cca tri roky mladšou sesternicou, ktorá dostane krycie meno Žaneta, na bratislavských Nivách nastúpili do pomerne luxusného autobusíku, ktorý nás cca štyri hodiny viezol (a tak som v tom pohodlíčku počúvala Kannu (viď môj iPod) a čítala Zatmění...) až nás nedoviezol na pražský Florenc. Kde nás už čakala moja druhá sesternica, Žanetina staršia sestra, ktorá v Prahe študovala právo a teraz tam už aj býva a pracuje. Táto moja druhá sesternica dostane krycie meno Magda a jej frajer, ktorý na nás na Florenci čakal s ňou, dostane meno, hm, potrebujem niečo české, keďže ide o Čecha... Jiří? Áno, Magdin frajer Jiří ^-^! A tak sa skupinka o členoch Žaneta, Magda, Jiří a ja pobrala do pražského metra! Viezla som sa metrooom, ľudia ^-^!

Oneskorený report

29. srpna 2009 v 23:15 | Ayamee o vysokotatranskej dovolenke po vysokotatranskej dovolenke |  ARCHÍV 2009
Chýba mi tu ešte záver mojej dovolenky vo Vysokých Tatrách. Pondelková túra zo Soliska na Štrbské pleso, utorková túra zo Štrbského plesa na Popradské pleso a stredajšia prechádzka v Tatranskej Lomnici, kde sme navštívili Expedíciu tatranskej prírody či mnou jednoduchšie nazvané botanické múzeum ^-^. A hoci si vediem denník (ktorý však v lete parádne zanedbávam ^///^), preto mám všetko aspoň cca zaznačené, vezmeme to skôr fotopríbehom ^-^...

Článok na zákazku

28. srpna 2009 v 23:18 | Ayamee je opäť tuuu! |  ARCHÍV 2009
A tak sa tu znenazdajky objavujem, akoby sa ani nechumelilo (niežeby bolo na obzore niečo také, ako sneh - je totižto desivý hic -, ale veď viete, to sa len tak hovorí ^-^...), hoci som sa mala ozvať asi tak... no, radšej ani nepíšem, ako dávno to bolo, keďže mi tu chýba ešte dovolenkový report z poslednej túry *angelface*. O reporte z dovolenky na Mallorce ani nevraviac *ešte väčší angelface*... Čiže pravdepodobne nastal čas, aby som si vymyslela dáku serióznu výhovorku... Pravda je však taká, že sa mi prosto a jednoducho nechcelo ^///^...

Na detskom ihrisku a s Kryštofom

16. srpna 2009 v 20:50 | Ayamee, dokonalé stelesnenie infantilnosti |  ARCHÍV 2009
Po piatkovej túre, z ktorej ešte nemám report, lebo som lenivec lenivý ^.^, opäť oddychujeme. Tatino bol napríklad v sobotu na hubách a my s maminou len v meste, pokupovať suveníry. Vlastne suvenír ako suvenír - mám dvojo parádnych bižu náušníc, špirálu, slnečné okuliare made in China a taký ten veterný mlyn, veterník ^___^. A po tomto vskutku namáhavom nakupovaní som zvyšok odpoludnia ležala pred notebookom a čítala som si slash, asi toľko ^-^. Potom však prišla jedna mamina kamoška, známa, bývalá kolegyňa, ktorá má neďaleko od našej Vily Pauly byt (teda, je to len taký prázdninový byt a nie je konkrétne jej, ale... to je jedno ^-^), tak sme sa vybrali na návštevu a vytelefonovala som si asi svoj najdlhší telefonát v živote. A to s bratom (plus sem-tam s našim psom ^.^)! Aj štvrť hodinu sme kecali! Čo nie je bohvieaký rekord, ak to berieme všeobecne, ale môj osobný isteže je ^-^! No a cestou z toho "sídliska" späť na Vilu Paulu som sa opäť zastavila na "detskom ihrisku" a pohojdala som sa trošku na hojdačke ^-^...

Bolí ma celý človek

14. srpna 2009 v 20:19 | Unavená Ayamee |  ARCHÍV 2009
Po dlhom leňošení túra a teraz poriadna, nech si to doterajšie povaľovanie sa patrične vynahradíme! Zo Starého Smokovca "vlakom" do Tatranskej Lomnice, z Tatranskej Lomnice na Skalnaté pleso lanovkou a odtiaľ už len pešo - po červenej značke cez Hrebienok až späť do Smokovca. Bolí ma celý človek! Preto neblogujem, len polomŕtvo ležím pred Nerónom a hádžem na zanedbaný devArt (link) dáke svoje veľdiela *sebairónia*. Stamps ste videli už tu (link), zverejnila som aj dve fotky z Mallorci/y. Tie jediné totiž vlastne ako-tak stáli za to ^-^. I'm such a lame photographer! But it doesn't matter! Aspoň mne je to šuma fuk ^-^.

Nič, o čom by sa dalo blogovať a predsa sa pokúsim

13. srpna 2009 v 23:19 | A. |  ARCHÍV 2009
Včera som šla spať dnes o druhej ráno. Preto som bola vlastne aj happy hippo, keď som mohla vyspávať do jednej poobede, pretože pršalo a na Solisko sa logicky nešlo. Keby ma tam totiž niekto vzal, pravdepodobne by som bola taká unavená, že by som zletela z prvej skaly ako sfetovaný kamzík... A keď sme už pri kamzíkoch, dnes nás opustilo to Mladé Kamzíča, Patrik. Jeho dovolenka skončila, už šiel domov. Asi aj našťastie, hladina zvuku v našom ubytovacom zariadení (v ktorom som dnes na prízemí vyhodila poistky, keď som v našej izbe zažala svetlo a mamina s jednym ujom nad nimi potom pár minút maturovali ^///^) sa tým totiž rapídne znížila... Jediné trampoty mi tak môže robiť akurát tak Maruška a spol. Pretože tá Maruša je hodne aktívna persona - dnes som s ňou hrala bedminton aj hodinu! A to som priam stelesnením lenivosti!

Ale chcem sa aj pochváliť - vyhrala som nad Marušou v dáme, hoci som pôvodne len letmo šípila, čo to tá dáma vlastne je ^-^! Som na seba pyšná, buhaaa ^___^!

Utorok a streda, dva v jednom

13. srpna 2009 v 1:42 | Zívajúca Aya-chan |  ARCHÍV 2009
Ani v utorok, ani v stredu som neblogovala a to som pôvodne chcela prinášať každodenné zápisky. Problém je však v tom, že tento net akosi vypadáva a v utorok ani v stredu vlastne poriadne ani nešiel... A tiež sa nič moc nedialo, keďže tu prší. A človek je potom dáky ešte lenivejší, stále len zíva alebo rovno spí. To bol môj plán na utorok prerušený iba sekundičkou, kedy som pomáhala matke v kuchyni pri robení cukinových placiek. A večer som zažila trošku "vzrúša" v podobe "zoznamovacieho večierku"...

Vysokohorský maskot

10. srpna 2009 v 17:33 | Turistka Ajuška |  ARCHÍV 2009
A máme tu prvý vysokohorský report! V preklade to znamená asi toľko, že sme dnes s maminou boli na túre - na Hrebienku a pri Studenovodských vodopádoch! A okrem obrazovej prílohy tak mám i kopu matkiných vtipných hlášok. Vlastne vtipných ako vtipných - niekedy ku vtipu treba ten kontext, aby vôbec vtipom bol ^-^. Aha, a ešte poznamenávam, že fotky čoskoro pribudnú i k predošlým vysokotatranským dovolenkovým článkom (Milionár & Okná), potom sa ku nim v prípade záujmu vráťte a mrknite sa na nich ^___^!

Okná

9. srpna 2009 v 17:54 | A. |  ARCHÍV 2009
Dnes som bola cca štvrť hodinu zavretá v kufri nášho auta. A to dobrovoľne ^-^. Otec totiž kúpil okenu a švédsku utierku, keďže po diaľnici zásadne musí jazdiť ako blázon a potom má predné sklo také zasraté od hmyzu, čo v tej rýchlosti príde o svoj krátky chrobačí život v dôsledku nečakaného zrazenia sa s predným sklom nášho tátoša, že ledva vidí na cestu. A tak hneď, ako sme prišli na miesto činu, do nášho dovolenkového ubytovacieho zariadenia, sa začal sťažovať, že treba umyť okná na aute. Najprv sa sťažoval smerom k mamine, ale nenechám predsa matku na dovolenke zasa iba upratovať, no nie ^.^? Tak som sa ponúkla, že mu ich umyjem. Zajtra ide na huby s kto vie kým a kto vie kam a asi chce dokonale reprezentovať, no... A okrem toho mi sľúbil jedno ojro za tú moju námahu. No táto mzda sa žartom zvýšila na sumu päť euri. Čo som však ja osobne vzala úplne smrteľne vážne ^-^. A podľa mňa si aj zaslúžim - tie okná sa len tak lesknú! A umyla som ich všetky, vrátane spätného zrkadla vnútri v aute, vrátane zadného skla, prečo som vlastne musela byť zavretá v tom kufri. Máme totiž na streche primontovanú takú tú "truhlu", pre ktorú sa nedajú úplne otvoriť zadné dvere, pretože tam je také to tzv. krídlo či čo a potom sa (truhla s krídlom) oškierajú. Čiže tie zadné dvere matka držala, aby sa neotvorili úplne a neoškreli truhlu, kým som ja umývala zadné okná z vnútra a potom si len matka spomenie, že má v trúbe kura a treba ho ísť skontrolovať. Tak navrhujem, nech ma v tom kufri zavrie, a kým sa ona bude PONÁHĽAŤ, ja aspoň umyjem zadné bočné sklá zvnútra... A i tak jej to trvalo dosť dlho a keď prišla, ešte sa na mňa chvíľku ironicky vyškrierala cez okno, kým som sa neposťažovala na to, že úroveň hicu je vnútri taká veľká, že pomaly nemôžem dýchať. Aha, aby matku niekto neudal za týranie detí - máme veľké auto s veľkým kufrom, že Hyundai Terracan, a kufor je od zadných sedadiel oddelený takou tou mriežkou (pre psy), len preto je človek v tom veľkom kufri odrezaný od sveta, resp. slobody ^-^.

Milionár z chatrče

8. srpna 2009 v 18:36 | Pasívne dovolenkujúca Ayamee |  ARCHÍV 2009
Nie, nie som ani milionár a dokonca ani (aktuálne) nebývam v chatrči, a ani len ten film Slumdog Milllionaire som nevidela... Ale chcela som prirovnať naše aktuálne ubytovacie zariadenie k chatrči - Vila Paula nemá ani jednu hviezdičku, vécka a kúpeľne sú tu spoločné... Ale rok od roka je to tu lepšie! Viď že práve blogujem zo spoločenskej miestnosti onoho ubytovacieho zariadenia, ktoré objavilo zázrak WiFi! A zázračná žena menom Ayamee-chan sa tak prekvapivo vyzná do počítačov, že sa jej podarilo spojazdniť takýto net i na jej Neruškovi ^-^! Banzaii! Nechcete prázdninový denník z prvej ruky a to v aktuálnom čase ^-^?

Change

7. srpna 2009 v 21:50 | A y a m e e |  ARCHÍV 2009
Niekedy sa až nestačím diviť ako aj obyčajné, nudné veci dokážu byť vlastne... divné. Napr. fakt, že práve pozerám hudobný televízny kanál, ale nepočúvam ho. Nie preto, že by som si vypla zvuk, aby som radšej mohla počúvať, ako otec s dakým telefonuje o našej zajtra začínajúcej dovolenke... U nás totižto tento konkrétny hudobný kanál (prvý z tých AŽ dvoch, ktoré máme) prosto a jednoducho nemá zvuk... Dosť divné, povedala by som - práve hudobný kanál bez zvuku o.O. Prapodivná chyba, prapodivná anomália... Nuž čo, človek si tú hudbu môže aspoň predstaviť... A to znie aspoň romanticky ^-^.

Z každého rožku trošku, z každého blogu trošku

6. srpna 2009 v 19:43 | Ayamee ctiaca copyright |  Okno do sveta
S
om človek, ktorý, dovolím si tvrdiť, si dokonale ctí copyright. O každej téme sa dá niečo naštudovať a sám o tom zreferovať, netreba kopírovať cudzie články, no nie? No niekedy človek natrafí na skutočne dobrý článok, ktorý by priam stálo za hriech takto odcudziť! Človek sa až premáha... Teda, ja sa už nepremáham, ja to riešim inak! Tzv. kolónkou "Do pozornosti dávam", ktorú každý vidí v menu a ktorá odkazuje na konkrétny zaujímavý článok, nač ho netaktne kopírovať na svoj blog? A tu je kartotéka daných odkazov!

Poznámka: Ak si niekto žiada vyškrtnutie svojho článku z daného zoznamu, stačí povedať!

Od vejárov cez sušené marhule až po plesne

6. srpna 2009 v 19:28 | Roztápajúca sa Ayamee |  ARCHÍV 2009
Vopred vás upozorňujem na šialenú polytematickosť tohto článku - keď som bola doteraz tak ticho, asi zrazu potrebujem zreferovať každú sekundu dnešného dňa, nech sa môžem konečne vypísať ^-^. Preto bude tento článok tvoriť viacero odstavcov označených číslom a nadpisom témy, ktorú budú sledovať. Pokojne si potom prečítajte len ten odstavec, ktorý vás na prvý pohľad zaujme ^-^, pokojne skomentujte len ten odstavec, ku ktorému sa máte ako/chcete vyjadriť ^-^. Alebo pokojne nerobte nič - veď komu by sa v tomto hice vlastne chcelo čokoľvek robiť ^-^?

Ayamee je späť!

3. srpna 2009 v 19:56 | A-chan |  ARCHÍV 2009
Aloha! Ayamee sa včera večer vrátila zo slnečnej Mallorci/y! Ale ako som už povedala (snáď povedala ^.^), šlo sa českou cestovkou a z Česka, čiže som sa ešte kvapku zdržala v Prahe, no už som domaaa! Ale blogovať sa mi ešte nechce, hihi ^^. A o týždeň, t.j. v sobotu odchádzam na týždeň-dva do Vysokých Tatier, veď ako vždy... Tak kto vie, či budem blogovať aktívne, skôr si teda niečo predblogujem ^^. Napríklad report z Mallorci/y alebo recenziu na Zatmění, ktoré som počas dovolenky prečítala... Čiže adios, idem sa mrknúť na to všetko, čo mi za ten týždeň uniklo na vašich blogoch ^___________^.

Yu Yu Hakusho reťazovka

2. srpna 2009 v 7:19 | Meenka | predpripravený článok |  Ayamee, moje internetové ja
P
očíta tie reťazovky vôbec niekto ^___^? Nie, radšej ani nepočítajte ^.^! Táto je z anime Yu Yu Hakusho, konkrétne o Kuramovi ^___^. Videla som iba zopár dielov z Animaxu, no kamoška má/mala YYH veľmi rada, písala o ňom raz aj obsažnú recenziu, čiže približne aj viem, o čo tam ide a kto je kto. Ale opäť len približne ^^...

Inuyasha reťazovka

1. srpna 2009 v 6:49 | Ayuš | predpripravený článok |  Ayamee, moje internetové ja
P
rekvapenie - ďalšia reťazovka! Podľa mňa vám z nich už hrabne a zakážete mi ich robiť alebo čo ^____^. Ale skúste v rýchlosti a s nedostatkom odhodlania a kreativity vyprodukovať dáke zmyselnejšie články do predprípravy o.O! A náhodou, nájsť i iné anime reťazovky ako narutardské bolo dosť ťažké ^.^! Takže sa ospravedlňujem nejapanofilom ^///^...